Wednesday, February 25, 2009

If I ever have a chance …

當我做到頭頂冒湮、頭暈暈時,
聽到永不OT的印度仔話要去食壽司,
重要話 This is my style 。。

我決定咗有機會一定要做佢落嚟。。
由其是佢係我下屬,我實在見得佢太耐喇,好厭!

Imagine this conversation:

我: "老闆,我炒唔到你魷魚,唯有炒我下屬魷魚發洩" (Chinese)
老闆: "What did you say?" (English)
我: "I said you are so good looking today ...."

...

老闆: "Oh, by the way, 我今個月賺唔夠數, 我想炒你魷魚發洩" (Cantonese)

...


小時候聽人說,"有容乃大"
長大了印證,"說易行難"

No comments:

Post a Comment