Wednesday, February 25, 2009

富西方國家特色嘅共產主意

稅 -----

令人沉重的話題
澳國生活無乜唔好
唯獨交重稅就令我好沉重

雖然每年政府都會減稅
將最高入息稅向下調
但係我還記得早幾年我仍然交緊最高入息稅47%
即係話每一蚊,你要上繳0.47元

好似做又係三十六、唔做又係三十六
又好似同政府打工咁

到呢幾年我份人工無乜增長
終於退出呢個最高稅率範圍
但係我仍要交40%稅

諗深一層
人工永遠追唔上通貨澎漲
其實係變相縮緊水


諗到交嘅稅又會間接俾嗰啲生好多個細佬
又唔盡力照顧佢地
淨係等攞Allowance去賭錢嘅人
我就覺得好無奈

倒好似當中國搞緊富中國特色嘅社會主意時
西方國家反其道而行搞共產主意

No comments:

Post a Comment