Monday, February 2, 2009

歌國女同事

歌國女同事在公司和我一樣屬於較靜的一群,由於為人不錯,又係老臣子,在公司頗有人緣。又由於我同佢分開好遠,以往好少交談。。

直至我個仔出左世,我產假後由公司email得知佢個女亦早我個仔兩星期出世。當時心諗西人果然keep得好,仲咁快番到工。之後公司重組,佢掉左去我隔離位,大家又生左仔女,自然多左交流。直至過左一段真係幾長既時間,有日星期六開OT,d有家室既另一半帶埋d仔女黎探工。。。

佢既女朋友帶左個好cute既囡囡黎公司,當時候心裡面覺得有d唔妥、但係又講唔出有乜唔妥,OT又忙。

結果係我苦思左一個星期後既Lunch,終於俾我諗通左:

原來佢係同性戀既。

只係先前一直都先入為主既錯覺,又諗唔起兩個女人都可以靠人工受孕生女既盲點位。

幸好我一直冇講錯說話,冇問d 好details既野,唔係就尷尬羅。

諗深一層可能佢一直都想話畀我知,只係一直都冇機會。

No comments:

Post a Comment