Tuesday, June 22, 2010

弄堂

阿姨係上海人
有時同佢傾偈會有一啲好唔同嘅睇法
對於我嚟講係唔錯嘅體驗
可以有機會多啲從另一個角度去睇同一件事
最後認唔認同對方與否唔緊要

事緣我睇緊張愛玲嘅傾城之戀
唔係幾明乜嘢係弄堂
阿姨形容為上海舊式大宅嘅hallway
(我未見過,我諗係咁嘅意思)
幾戶人家share
阿姨話以前啲人大家都好熟絡
有時候貪方便可以敲門穿過人地屋嘅弄堂(捷徑)到另一邊門

我話拆咗咁多過百年歷史嘅弄堂實在好可惜
阿姨話"先生,你沒看過已而
那些弄堂(上海音)不要太難看
拆了最好"

如果由另一個角度去睇
我又開始明白阿姨嘅諗法...

No comments:

Post a Comment