Monday, June 14, 2010

兩小無猜

幾年前係淘大好幸運地買到「兩小無猜」(1971)嘅VCD
(當時已經諗好唔好買多隻spare)
點知唔知幾時有人一借不還

真係唔記得邊個
連打小人都唔得

搵咗好耐都搵唔到
HMV又摺得七七八八
實在好難買返
(Myer個妹妹話未聽過'Melody'呢套戲 - .-a)

今日終於上網搵
原本諗住買DVD
點知原來全世界只有日本有出DVD(日文版)
退而求其次上網搵VCD
估唔到只有ebay二手碟
寫明絕版

:(

p.s.
經我阿媽一提
原來仲有「甜蜜蜜」(1996)都唔見咗
情況如上都係絕版VCD

人生真係無奈
明明係我鐘意嘅嘢又曾經一度擁有
點知一個不小心就弄失
唉,
連我阿媽去問有無呢隻碟
個sales都提醒佢(即係我)
"鐘意嘅碟都係唔好借俾人"

幸好「狗臉的歲月」(1985)仲係度
(搵咗我十年、前年先復刻買番)
如果唔係我會覺得呢十年係白過!

No comments:

Post a Comment