Tuesday, March 24, 2009

從前的魚缸

上一間公司嘅女老闆係有Model樣貌身裁嘅Blonde
唔講真係以為係雜誌上面啲Model
亦見到好多好難得嘅同事
個個都好搏命,呢個現象係西人公司實在好少見

但係唔知點解老闆無辦法留得住人
所有離開後嘅舊同事都嗔佢唔好
個個都話唔會再打女人工云云
(包括女員工在內)

而當年我出走嘅原因係我覺得佢留唔住有用嘅人
遲早玩完
所以我當時吓叮囑B君如果某某走埋就好搵定後路

當時候女老闆係搵左三個上層人員叫左我入房
用哂威逼利誘
最後叫埋我入房講數
好話講盡後就黑面叫我出去
(Well,亦舒講得好,美人黑面都係美人)

當時心諗
如果佢每個員工臨走佢都噏一大輪
佢真係會好忙、或者某些重要員工會留低

可惜睇黎佢過左一年都未學識點樣「留人」
而我過左一年都未學識「留低」

No comments:

Post a Comment