Sunday, March 22, 2009

有容乃大

星期五Drinking Day
未夠兩點啲人開始無影
我阿頭唯有將兩件事都堆咗落我到

有條「彈散」一開始就圍住我要完成佢嗰part先
雖然我都明白佢嗰part好緊要
但係都唔使咁嘅語氣呀嘛?

我好懷疑越係底層員工就越好似nothing to lose咁
竟然可以係公司叫囂
最搞笑係佢嘅比喻確實係好精景
我心裡面都好想笑
只係忙到一頭烟笑唔出

佢話就連印度仔都搞掂佢嗰part
我都未交貨
印度仔當然係到死撐云云

我唔想自扁身價
最後我都無出到聲
今日已經夠煩

。。。。

另一邊箱

啲人係兩點過後玩失蹤
包括所有Manager
(俄羅斯仔個女病咗要接仔放學)
我阿頭直情坐係我後面提防我都鬆人

五點半終於趕得切update
偏生印度仔無comit啲嘢就走咗
我阿頭問我佢去咗邊度
我話:He has gone
佢用有啲難以置信嘅表情望住我: "It is only 5:30"

坦白講,我嗰一刻我同我阿頭一樣咁「興」
我畀條「彈散」搞咗成日
點知最後竟然印度仔鬆咗人!!

我有一刻嘅衝動想爆
但係唔知係咪最近睇希臘神話
我接受咗阿波羅神嘅建言:
「有容乃大」
就連印度仔兩點半走咗我都未有提及

嗰陣時印度仔係你interview嘅
我反映過,亦都承認我管唔掂佢

我諗我唔需要再插多兩吓...

最後hack咗入佢account攞返啲嘢
超額完成

No comments:

Post a Comment