Saturday, July 3, 2010

另一個妹

西母有一個女
我從佢六歲揹佢去睇畫劇
到宜家入大學
轉眼就十數個寒暑

十年前我話要等佢十八歲就溝咗佢
我老婆話聽我講咗呢個十年計畫
一講就噏咗十年
從來無認真諗過會有十年後 -_-a

宜家每次見到佢就覺得自己青春不再
好難想像眼前人係十年前嘅洋娃娃
仲要同番我個仔玩...

佢考HSC好高分(97)
但係就揀咗Fine Art
然後覺得無乜興趣
又走咗去讀Interior Design
最近又話唔鐘意計數
想放半年假去旅行
佢cousins都去印度、古巴backpack
佢阿媽廿年前都一個女仔去印度
所以我提議佢去復活島
應該會啱佢地去云云..

我諗係亞洲人家庭
好難想像會俾子女咁樣做

No comments:

Post a Comment