Friday, July 16, 2010

雞竇

早陣子西母說要係後園養雞
我問佢係素食主意者
(都食雞蛋及個別海鮮)
點解要養雞?
佢話佢想食新鮮雞蛋喎 ...

令我諗起佢個女話只食走地雞蛋(Free Range Egg)
我地中國人食走地雞係因為好食啲
而佢嘅原因係可憐啲雞仔生活困促
講嘅時候差唔多要流眼淚..

佢地無見過香港嘅板隔房
我諗如果唔係佢會為好多香港人哭泣...

說回雞籠
話說西母要買chook pen養雞
當時唔知係乜
大概知道係雞籠
(當時聯想到香港街市d鐵雞籠)

後來佢話太貴暫時唔買
咁我諗一個雞籠可以有幾貴?
定係我又會錯意(呢種情況時有發生)

於是上eBay查價錢
結果侊然大悟

~AU 260



原來澳洲嘅雞係住得咁豪
個pen係解Pen house (複式)

係澳洲
雞都有人權
住洋房、養番貓
(佢屋企養貓)

No comments:

Post a Comment