Thursday, May 7, 2009

搵屋搬

自從樓市不斷下調
美國出現另一種現象
就係兩夫婦都失業
然後租唔起屋要帶埋仔女搬番娘家住

呢種現象開始係澳國出現
租屋市場開始有屋無人租
早前一個單位過百人睇、人頭湧湧
間屋有幾大就企滿咁多人
宜家得我一個人去
然後仲後來打俾我問我減租制唔制
完全反映出市場走緊下坡

但係媒體就繼續唱旺樓市點好點好
政府又推出兩萬元首次置業津貼云云
唔買樓等幾時咁樣

實情係我身邊啲各行各業朋友都好似裁緊員
有啲成層樓炒魷魚
有啲公司Move緊去印度
宜家team人等住炒

我諗心急不在一時三刻
何必急於一年兩年呢?

No comments:

Post a Comment