Monday, January 10, 2011

誠品


係台北
由於老婆對書本興趣一般
所以和老婆分開自由行
我自己一個到誠品旗艦店
書籍的總類很齊全
並不像香港書局的只有某幾類書






見到整排歷史總論書籍時
我差點以為自己走唔出呢間書店。。


門口有一些攪笑作品
呢一本係模擬關公挖骨膫傷時
極度疼痛之下捏深咗佢手指公係本春秋之上:

之後係當年華盛頓砍了櫻桃樹後
向佢阿爸say sorry嘅道歉信 :



臨走打俾老婆
佢問我點解聲音變得悲傷
可能猜想我又俾人笑我啲國語唔正
但係其實我係覺得依依不捨
臨出門口仲要見到藝術書。。

簡直係悲從中來
結果都係抄底書名
番澳洲之後上誠品網站訂購

No comments:

Post a Comment