Saturday, October 23, 2010

白酒煮青口

親生阿媽大駕光臨
我做了一個白酒煮青口


雖然我已經強調了很多遍
我做過這道菜N次
(老實說,最初一兩次有肚痛)
實在無可能會有事

結果我阿媽怕唔新鮮
到最後我一個人食咗1Kg青口 (無奈)

食譜大致參考Melbourne阿姨的方法:

材料
青口 1kg
半隻蒜頭
三隻蕃茄
半杯白酒


做法:
青口放入一個已燒熱煲內, 上蓋, 用大火煮 3 - 4 分鐘,
用一條大毛巾, 按實蓋, 然後 shake the pot, 令青口受熱均勻,
清口本身會出好多水, 煮到青口水滾, 就要開始逐粒將已開口嘅青口取出,
用另一隻鑊, 爆香蒜頭, 蕃茄粒, 白酒, 青口汁加入攪勻,
煮滚後将青口回鑊, 兜勻, 再煮片刻即可上碟。

No comments:

Post a Comment