Tuesday, September 30, 2008

三千大千世界

有日我個仔問我佢手上面嘅Lego係乜野做架?

我話三十歲前見山是山、見水是水,
三十歲見山也是水、見水也是山,
子是汝、汝是子,萬物本皆為一。

我個仔答話
「佛曰:世界內有萬物,
每一小千世界內有一千個如此世界,
每一中千世界內有三千小千世界,
大千世界內有三千中千世界,
如此般大千世界有三千。

佛看世人如我地望住螞蟻盲目係地上爬、
又如望住海勾為食物而同類相爭般可笑。」

我答:無神內面嘅三千大千世界刀?

突然醒起我個仔未出世。。睇黎佢會有好多野教番我 :)

No comments:

Post a Comment